مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-15اقتصادي

پرورش ماهی در قفس؛ چشم انتظار حمایت مسوولان برای صادراتی شدن


پرورش ماهی در قفس یکی از شیوه های نوین آبزی پروری است که زمینه را هم برای احیای آبزیان و هم اشتغال فراهم کرده است که در صورت حمایت مسوولان می توان آن را به کشورهای مختلف صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شهرستان بدره در 87 کیلومتری جنوب ایلام به واسطه شرایط مناسب اقلیمی، رودخانه کلم و حجم سه میلیارد متر مکعبی دریاچه پشت سد سیمره، قطب پرورش ماهی در استان ایلام است که در صورت توجه و برنامه ریزی اصولی می تواند به بهبود اشتغال و تولید این منطقه کمک کند.

  طرح پرورش ماهی در قفس و توسعه آبزی پروری یکی از بهترین روش ها برای پرورش انواع آبزیان و یکی از با سودترین و حرفه ای ترین منبع کسب و کار برای پرورش دهندگان است که می توانند به صورت تضمینی ماهیان را همانند استخرهای پرورش ماهی پرورش داده و از آن صید کنند.

پدیده نوین پرورش ماهی در قفس چند سالی است در کشور باب شده و زمینه را برای احیای آبزیان و اشتغال در مناطق مختلف فراهم کرده است؛ یکی از شیوه های نوین که بازخورد مثبتی، هم برای مردم و هم تولیدکنندگان به دنبال داشته است.

  اشتغالزایی برای 60 نفر به صورت ثابت موسی صفری تولید کننده و پرورش دهنده ماهی در قفس در گفت وگو با فارس، مطرح کرد: از تیر ماه سال 96 با ساخت 20 قفس 50 تنی جهت اخذ مجوزات اقدام و در مدت 4ماه شروع به احداث کارگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهی در قفس؛ چشم انتظار حمایت مسوولان برای صادراتی شدن

پرورش ماهی در قفس؛ چشم انتظار حمایت مسوولان برای صادراتی شدن