مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-15اقتصادي

ساماندهی موتورسواران در دستور کار/ 60 هزار موتور در پارکینگ ها توقیف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی در تشریح طرح جدید پلیس برای ساماندهی موتورسواران اظهار داشت: از زمانی که موتور سیکلت تولید و به بازار عرضه شد، - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح جدید ساماندهی موتورسواران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدحسین حمیدی در تشریح طرح جدید پلیس برای ساماندهی موتورسواران اظهار داشت: از زمانی که موتور سیکلت تولید و به بازار عرضه شد، طرح های متنوعی برای ساماندهی موتور سیکلت سواران در ادوار مختلف توسط دولت و مجلس، تصویب، قانون، ابلاغ و اجرایی شد.

وی با اشاره به نتیجه اجرای طرح های متنوع در راستای ساماندهی موتورسیکلت سواران در دوره های مختلف زمانی افزود: هم اکنون در کل کشور قریب به یک میلیون موتور سیکلت در پارکینگ ها انباشت و توقیف شده است؛ درشهر تهران نیز بیش از 60 هزار موتورسیکلت در پارکینگ ها به دلیل تخلفات راکبان توقیف هستند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: پلیس بر مبنای وظایف ذاتی و قانونی در برابر موتورسیکلت سواران متخلف اعمال قانون می کند، هر چند در پی اعمال قانون و برخوردها، کشمکش وکش و قوس هایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی موتورسواران در دستور کار/ 60 هزار موتور در پارکینگ ها توقیف هستند

ساماندهی موتورسواران در دستور کار/ 60 هزار موتور در پارکینگ ها توقیف هستند