مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-15پزشكي

شمار مبتلایان قطعی به کروناویروس در استان سمنان از 3130 نفر گذشت


شمار مبتلایان قطعی به بیماری نوظهور کروناویروس در مجموعه دو دانشگاه علوم پزشکی مستقر در استان سمنان از مرز 3130 نفر گذشت.

- ایسنا/سمنان شمار مبتلایان قطعی به بیماری نوظهور کروناویروس در مجموعه دو دانشگاه علوم پزشکی مستقر در استان سمنان از مرز 3130 نفر گذشت.

دکتر نوید دانایی از مثبت شدن آزمایش کروناویروس 17 بیمار دیگر در 6 شهرستان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان خبر داد و اظهار کرد: با شناسایی این تعداد در 48ساعت گذشته شمار مبتلایان در شهرستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به یک هزار و 533 نفر رسید.

وی از تداوم شرایط قرمز کرونایی در این استان خبر داد و افزود: متاسفانه روند ابتلا در استان سمنان همچنان سیر صعودی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تصریح کرد: رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز جدی از اجتماعات و دورهمی ها می تواند همکاران ما را در کنترل این بیماری در استان کمک کند تا کمتر شاهد ابتلاء و مرگ هم استانی در اثر این ویروس منحوس جهان گیر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا همچنین دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شناسایی 25 مورد دیگر در هفته جاری، شمار مبتلایان قطعی در دو شهرستان تحت پوشش این دانشگاه به یک هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان قطعی به کروناویروس در استان سمنان از 3130 نفر گذشت

شمار مبتلایان قطعی به کروناویروس در استان سمنان از 3130 نفر گذشت