مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-15اقتصادي

25 درصد اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی ها محقق شود


فرماندار قائم شهر از وجود 482 تعاونی فعال در شهرستان خبر داد و گفت: 25 درصد از اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی ها محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائم شهر، یحیی یوسف پور صبح امروز در همایش تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان با بیان اینکه نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور بر کسی پوشیده نیست، گفت: این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و مشارکت اجتماعی در جامعه مؤثر بوده است.

   وی افزود: تعاون که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده، همواره یادآور مشارکت و همکاری در کارهای نیک و کمک به هم نوعان است.

یوسف پور خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آن ها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت ها است و تعاونگران باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند.

   فرماندار قائم شهر گفت: نقش آفرینی اتاق تعاون و جایگاه تسهیل گرایانه و هدایت گونه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در رسیدگی به مشکلات تعاونی ها و کمک به رونق هرچه بیشتر این بخش قابل توجه بوده که در همین زمینه، 939 تعاونی در شهرستان ثبت شده که 482 تعاونی فعالیت خوبی دارند که نشان دهنده رونق این بخش و کمک شایان تعاونی های قائم شهر به اقتصاد شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی ها محقق شود

25 درصد اقتصاد ملی باید از طریق تعاونی ها محقق شود