مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-15سياسي

آیین نامه آموزش مجازی حوزه علوم اسلامی دانشگاه الزهرا تدوین شد


حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه الزهرا (س) آیین نامه ای برای برگزاری دوره های آموزشی مجازی خود در سال تحصیلی جدید تدوین کرد.

- حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه الزهرا (س) آیین نامه ای برای برگزاری دوره های آموزشی مجازی خود در سال تحصیلی جدید تدوین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه الزهرا (س) آیین نامه ای برای برگزاری دوره های آموزشی مجازی خود در سال تحصیلی جدید تدوین کرد که جزییات آن به شرح زیر است : اهداف کلی طرح های مجازی نشر و ترویج اسلام و معارف اهل بیت و انس بیشتر معرفت جویان با قرآن بدون محدودیت زمان مکان.

ریشه دار کردن ارزش ها و بنیان های فکری انقلاب و نظام اسلامی و سعی در تحقق منظومه فکری مقام معظم رهبری .

ارتقای سطح دانش و اطلاعات و دغدغه مند کردن معرفت جویان نسبت به مقوله های فردی و اجتماعی با افزایش فعالیت معرفت چون در کارگروه های جهادی و آماده سازی خروجی های قابل قبول و قابل انتشار در فضای مجازی.

آموزش مجازی ناظر بر چهار عنوان زیر بوده که با نرم افزار های adobe connect lms اجرا می شود : آموزش استفاده از نرم افزار به اساتید و معرفت جویان و نیز ارائه فیلم ها و بروشورهای آموزشی توسط پشتیبان (که تحقق این امر مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد است).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه آموزش مجازی حوزه علوم اسلامی دانشگاه الزهرا تدوین شد

آیین نامه آموزش مجازی حوزه علوم اسلامی دانشگاه الزهرا تدوین شد