مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-15سياسي

میدان توحید کرج میعادگاه تجمع ضداستکباری 13 آبان


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مراسم روز مبارزه با استکبار در 13 آبان امسال در میدان توحید کرج برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباعث محروم شدن شیعیان از این مراسم جهانی شد اما در عوض می توانیم شعائر عاشورا و امام حسین (ع) با روش هایی دیگر سر دست بیاوریم.

روحی یزدی یکی از ویژگی های اربعین را دور هم جمع شدن ملت شیفته امام حسین (ع) خواند و تصریح کرد: شعار شاخص در پیاده روی اربعین هیهات منا الذله است، اگرچه این کنگره عظیم امسال برگزار نمی شود اما مردم ملت ایران باید تمام تلاش خود را در بزرگداشت اربعین و احیای شعائر حسینی به کار بگیرند.

وی اظهار کرد: روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و احیاکننده فرهنگ عاشورایی بوده و از این جهت بنای شورای هماهنگی بر این است حتماً این مراسم در بعدازظهر روز 13 آبان با حضور تمامی اقشار برگزار شود و همه اقشار احساس کنند که در برگزاری مراسم سهیم هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه در حال حاضر به علت شرایط به وجود آمده در میدان جمهوری اسلامی کرج، این مراسم در میدان توحید برگزار می شود، تاکید کرد: میدان جمهوری به لحاظ وضعیت جغرافیایی و دارا بودن دو بلوار پاسخگوی حجم زیاد جمعیت مردم بود اما متأسفانه امکان برگزاری راهپیمایی در این میدان و بلوار وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان توحید کرج میعادگاه تجمع ضداستکباری 13 آبان

میدان توحید کرج میعادگاه تجمع ضداستکباری 13 آبان