مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-15سياسي

بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین


بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین معاون هماهنگی فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین بازدید کرد.

- ایسنا/تهران بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین معاون هماهنگی فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین بازدید کرد.

مهدی علیخانی معاون هماهنگی فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر سه شنبه در سفر یکروزه به شهرستان ورامین به همراه حسین کاغذلو فرماندار ورامین و دیگر مسئولان از کارگاه تولید شیشه این شهرستان بازدید کردند.

مهدی علیخانی امروز سه شنبه 25 شهریور در سفر یکروزه به شهرستان ورامین به همراه حسین کاغذلو فرماندار ورامین و دیگر مسئولان از کارگاه تولید شیشه این شهرستان بازدید کردند.

کاغذلو در حاشیه این بازدید اظهار کرد: ورامین قطب بزرگ تولید شیشه و بلور در کشور بوده و تلاشمان بر این است که تا این شهرستان به عنوان شهرستان شیشه ثبت ملی شود.

وی افزود: امروز آثار بسیاری از شیشه و بلور ورامین در نمایشگاه های بزرگ دنیا در حال نمایش است و امیدواریم با ثبت ملی این محصول بی نظیر، مشکلات تولیدکنندگان صنعت شیشه برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین

بازدید معاون فرهنگی معاون اول رییس جمهور از کارگاه تولید شیشه ورامین