مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-15سياسي

مشکلات 30 ساله شهرداران همچنان پا برجاست/ تاکید بر اجرای پروژه ها


مشکلاتی که 30 سال پیش از سوی شهرداران مطرح می شد همچنان پا برجاست و باید برای رفع آنها اقدام جدی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد فدایی صبح سه شنبه در همایش شهرداران سراسر استان کرمان به اختیارات شهرداری ها اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه در کشور شهرداری ها اختیارات زیادی ندارند در صورتی که در کشورهای دیگر شهرداری ها از اختیارات زیادی برخوردار هستند که باعث می شود پروژه های بیشتر و بهتری را اجرا کنند.

وی به مشکل شهرداران اشاره کرد و افزود: بنده بیش از 10 سال معاون امور عمرانی استان کرمان بودم در دوره های مختلف در جلسه شهرداری ها حضور داشته ام اما متأسفانه صحبت هایی که در سال های 65 و … به عنوان مشکلات شهرداران مطرح می شد الان نیز مطرح می شود که جای تأسف دارد که چرا این چنین است و مشکلات بعد از 30 سال هنوز مرتفع نشده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه یکی از علت های مهم رفع نشدن مشکلات توجه نکردن به اصول اساسی کارها است گفت: متأسفانه از ابزار به درستی استفاده نمی شود ضمن اینکه ابزار ما قوانین هستند.

فدایی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی مهمترین قوه، قوه مقننه است و تا زمانی که قانونی به درستی تصویب نشود هیچگاه شاهد حل مشکلات نخواهیم بود و مسائل 30 سال گذشته را در سال های آینده همچنان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 30 ساله شهرداران همچنان پا برجاست/ تاکید بر اجرای پروژه ها

مشکلات 30 ساله شهرداران همچنان پا برجاست/ تاکید بر اجرای پروژه ها