مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-15اجتماعي

زندگی تاریک فاطمه/ مادر نابینای زنجانی در انتظار مهربانی


فاظمه افشاری مادر چهار فرزند در ارمغانخانه زندگی می کند که در هشت سال گذشته به دلیل بیماری بینایی خود را از دست داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صدای افتادن، باز در خانه می پیچد و بعد از آن باز صدای گریه زن است که فضا را پر می کند، زن خود را به سمت دیواری می کشاند و اشک از گونه هایش سرازیر می شود، جز سیاهی چیزی در این دنیا نمی بیند، دلش برای سرخی سیب و آبی آسمان و سبزی باغچه تنگ شده است و حالا تنها رویای زندگی اش دیدن چهره نوه و فرزندانش است تا بار دیگر آنها را در قاب چشمانش نظاره کند.

مدتی که می گذرد سیاهی و تاریکی هم به سکوت خانه اضافه می شود، سکوت چند ساعته خانه را کلیدی که در قفل درب خانه می پیچد، تکه پاره می کند مسلم با لباس خاکی و خسته وارد خانه می شود و همسرش را جستجو می کند و او را باز گریان می یابد، هیچ وقت به اندازه امروز شرمنده همسرش نبوده است، زنی که دنیای کوچکش را با او ساخت از بی پولی ها گلایه نکرد و فرزندانش را سر و سامان داد حالا به او نیاز دارد اما او برای کمک به او عاجز است.

  دنیای تاریک فاطمه هشت سالی می شود که با تاریک شدن دنیا برای فاطمه افشاری 48 ساله نور و روشنایی از زندگی آنها رفته است و حالا دردی بزرگ زندگی این خانواده کوچک را تحت تاثیر قرار داده است و همسر او مسلم برای تامین هزینه درمان او عاجز ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی تاریک فاطمه/ مادر نابینای زنجانی در انتظار مهربانی

زندگی تاریک فاطمه/ مادر نابینای زنجانی در انتظار مهربانی