مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:252020-09-15بين الملل

وودوارد: تاریخ واقعی بودن دوستی ترامپ - اون را نشان خواهد داد


باب وودوارد، روزنامه نگار مشهور واشنگتن پست در کتاب در دست انتشارش با نام خشم می نویسد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، - وودوارد: تاریخ "واقعی بودن دوستی" ترامپ - اون را نشان خواهد داد باب وودوارد، روزنامه نگار مشهور واشنگتن پست در کتاب در دست انتشارش با نام "خشم" می نویسد که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رییس جمهور کره شمالی هر دو ادعا می کنند که دوستی خاص و نزدیکی شکل داده اند، اما فقط زمان تعیین می کند که دوستی آن ها چقدر واقعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ ، وودوارد در کتابش با ارجاع به 27 نامه که بین ترامپ و کیم رد و بدل شده و به دست او رسیده، می نویسد که ترامپ شخصاً گفته است، این نامه ها، نامه های عاشقانه هستند.

وی در بخش هایی از کتاب جدیدش که به دست خبرگزاری یونهاپ رسیده می گوید: آن ها بیش تر از این هستند- آن ها تصمیمی از سمت هر دو مبنی بر آغاز دوستی را برملا می کنند.

اینکه واقعی باشد یا نه، احتمالاً فقط تاریخ مشخص می کند.

وودوارد اشاره می کند که رهبر کره شمالی، دفعات بیشتری نسبت به ترامپ از آنچه وودوارد تملق پرگویانه می خواند، استفاده کرده است، در حالی که می گوید ترامپ و کیم از زبانی استفاده کرده اند که ممکن است توسط شوالیه ها یا شاید خواستگارها مورد استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وودوارد: تاریخ واقعی بودن دوستی ترامپ - اون را نشان خواهد داد

وودوارد: تاریخ واقعی بودن دوستی ترامپ - اون را نشان خواهد داد