مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-15سياسي

فضای مجازی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به گستردگی و اهمیت دفاع مقدس امروز باید علاوه بر اینکه فضای حقیقی شهر و روستا رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران برای همیشه مدیون رشادت ها و مجاهدت های شهدا و رزمندگان است و امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا باید دین خود را در قبال این عزیزان به خوبی ادا کنیم.

وی تصریح کرد: امروز بنا بر جایگاهی که بر آن قرار داریم وظیفه اطلاع رسانی و فعالیت صحیح برای دفاع مقدس و شهدا را داریم و باید به خوبی این رسالت مهم را انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با توجه به گستردگی و اهمیت دفاع مقدس امروز باید علاوه بر اینکه فضای حقیقی شهر و روستا رنگ و بوی دفاع مقدس داشته باشد باید فضای مجازی هم این رنگ و بو را به خود بگیرد و در این راستا باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی بیان داشت: امروز که فضای مجازی پیچید ه ترین و نوین ترین ابزار اطلاع رسانی است باید به خوبی در حوزه دفاع مقدس به کارگیری شود و نباید از هیچ گونه ظرفیتی غافل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد

فضای مجازی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد