مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-15سياسي

افتتاح نمایشگاه بزرگ جلوه های عاشورا در فاز 11 پردیس


نمایشگاه بزرگ جلوه های عاشورا در فاز 11 پردیس افتتاح شد و تا 4 مهرماه پذیرای علاقه مندان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ جلوه های عاشورا با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون سیاسی، شهردار و اعضای شورای شهر بومهن، شهرداری، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر پردیس، بخشدار بومهن، رؤسای اتاق اصناف، آموزش و پرورش، صمت، اداره تبلیغات و سایر مسؤولان در زون پنج فاز 11 برگزار شد.

این مراسم با روایتگری حجت الاسلام سیدمحمدصادق بهشتیان مدیر اجرایی نمایشگاه و روضه خوانی در فاز 11 پردیس از شامگاه دوشنبه آغاز به کار کرد و تا 4 مهرماه ادامه خواهد داشت.

عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در این مراسم، ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع) و تقدیر از برگزار کنندگان این نمایشگاه، اظهار کرد: امیدواریم در عرصه اندیشه و عمل از پیروان واقعی ائمه معصومین(ع) باشیم.

  وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ماه محرم تلاش خود را برای توسعه و ترویج معارف دینی و مذهبی پیرامون قیام عاشورا و امام حسین(ع) انجام می دهیم تا این پرچم همیشه بر افراشته باشد.

فرماندار پردیس بیان کرد: در روزهای پایانی ماه محرم از این فضای معنوی، بی آلایش و فارغ از زرق و برق و شاخ و برگ های برخی از مراسم های محرم مشاهده می کنیم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه بزرگ جلوه های عاشورا در فاز 11 پردیس

افتتاح نمایشگاه بزرگ جلوه های عاشورا در فاز 11 پردیس