مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-15سياسي

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس در اراک در 31 شهریور


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس و مقاومت و رژه گسترده موتوری در سطح استان و شهرستان ها از جمله برنامه های مهم در روز 31 شهریور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به اهمیت چهل سالگی دفاع مقدس امسال در اولین روز هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری از 27 هزار رزمنده شاخص استان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت زمان و شرایط کرونایی امکان تجلیل از 27 هزار رزمنده در یک روز و مکان امکان پذیر نیست افزود: بنابراین تجلیل از رزمندگان شاخص در سطح استان در طی 10 روز به طور مستمر انجام خواهد شد و تعداد بسیار محدودی در روز 31 شهریور تکریم می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: 18 برنامه شاخص ملی در استان مرکزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نظر گرفته شده که مهمترین آن سخنرانی مقام معظم رهبری به شکل ویدئو کنفرانس است و با توجه به محدودیت شرایط مدیران ارشد استان در این سخنرانی شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس در اراک در 31 شهریور

افتتاح نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس در اراک در 31 شهریور