مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-15سياسي

توجه به فرهنگ زیرساخت ارتقا و توسعه همه جانبه است


بالاترین عنصری که در توسعه اقتصادی هر بخشی نقش اساسی دارد، فرهنگ آن جامعه است و ارتقا و توسعه زیرساخت های فرهنگی یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از روند احداث سینما استقلال سقز، اظهار کرد: اگر فرهنگ یک جامعه‏ به پویایی و پختگی لازم و شایسته نرسیده باشد، پیشرفت و توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره آن جامعه میسر نخواهد بود.

وی افزود: باید توجه کنیم که پایه تمام مسائل ما، مسئله فرهنگی است به این معنا که اگر فرهنگ جامعه درست شود نوع مصرف مردم تغییر می کند و اقتصاد کشور از سمت و سوی دلالی به سوی تولید سوق پیدا می کند.

رییس حوزه هنری کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به احداث سینما استقلال سقز اشاره کرد و ادامه داد: در راستای ارتقای شاخص های فرهنگی در سقز ساخت این سینما در دستور کار قرار گرفت.

مرادی یادآور شد: با راه اندازی این سینما و تعدادی سالن سینمای دیگر در مجموعه پردیس سینمایی بهمن سنندج به زودی بیش از 800 صندلی به سرانه فضای سینمایی کردستان اضافه می شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت ها و همکاری های همه مدیران استانی و شهرستانی در راستای احداث پردیس سینمایی سقز، گفت: انتظار می رود که در سایه این حمایت ها در اولین فرصت پردیس سینمایی سقز مورد افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فرهنگ زیرساخت ارتقا و توسعه همه جانبه است

توجه به فرهنگ زیرساخت ارتقا و توسعه همه جانبه است