مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-15فرهنگي

آنتونی هاپکینز با «پدر» وارد دور جدید رقابت اسکار می شود


فیلم «پدر» با بازی آنتونی هاپکینز که وی را در صف دریافت دومین جایزه اسکار قرار داده است، در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درمی آید.

- فیلم پدر با بازی آنتونی هاپکینز که وی را در صف دریافت دومین جایزه اسکار قرار داده است، در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، بازی که آنتونی هاپکینز در فیلم پدر به کارگردانی فلورین زلر ارایه داده، آنقدر درخشان است که می توان از همین حالا نامش را در فهرست کوتاه بازیگرانی قرار داد که 2 جایزه اسکار در کارنامه دارند.

مارلون براندو، گری کوپر، تام هنکس، داستین هافمن، فردریک مارچ، جک نیکلسون، شان پن و اسپنسر تریسی تنها بازیگران مردی هستند که 2 اسکار بازیگری در کارنامه دارند و در این میان دانیل دی لوییس تنها بازیگری است که از آنها با دریافت سه جایزه پیشی گرفته است.

هاپکینز اولین اسکار خود را سال 1991 با ایفای شخصیت هانیبال لکتر در سکوت بره ها کسب کرد و با بازی خود توانست بازی های سنتی مورد پسند آکادمی مانند وارن بیتی در فیلم باگسی و نیک نولته در شاهزاده جزر و مد را شکست دهد.

وی در این فیلم تنها 16 دقیقه بازی کرده بود.

تنها برنده جایزه بهترین بازیگری که با زمان کمتری در یک فیلم این کار را کرد دیوید نیون برای جداول جداگانه در سال 1958 بود که 15 دقیقه روی پرده نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنتونی هاپکینز با «پدر» وارد دور جدید رقابت اسکار می شود

آنتونی هاپکینز با «پدر» وارد دور جدید رقابت اسکار می شود