مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-15بين الملل

هشدار جنبش تحریم اسراییل به برنامه ای همسو با عادی سازی در فیس بوک


جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل BDS به برنامه آنلاین ناس دیلی (زندگی روزمره مردم) در فیس بوک هشدار داده و از شرکت کنندگان در آکادمی این برنامه خواست از آن خارج شوند.

- جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل "BDS" به برنامه آنلاین "ناس دیلی" (زندگی روزمره مردم) در فیس بوک هشدار داده و از شرکت کنندگان در آکادمی این برنامه خواست از آن خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت عربی 21، جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل این برنامه را که توسط جوانی به نام نصیر یاسین مدیریت می شود به کار روی یک پروژه عادی سازی روابط تحت حمایت امارات متهم کرد.

این جنبش با صدور بیانیه ای در فیس بوک اعلام کرد، هدف از برنامه ناس دیلی آموزش 80 تولید کننده محتوای عربی از طریق آکادمی ناس است که در کادر نظارت و آموزش این آکادمی اسراییلی ها هم حضور دارند.

این برنامه توسط آکادمی اماراتی رسانه نوین که از سوی محمد بن راشد، حاکم دبی دو ماه پیش تاسیس شده، تامین بودجه می شود.

در این بیانیه آمده است، این حمایت از سوی رژیم مستبد امارات، مشارکت آشکار در تلاش های رژیم صهیونیستی برای شستشوی مغزی مردم، زیبا جلوه دادن جنایت های این رژیم و آپارتاید اسراییل و نیز بازارگرمی برای توافق ننگینی است که امارات با اشغالگر امضا کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جنبش تحریم اسراییل به برنامه ای همسو با عادی سازی در فیس بوک

هشدار جنبش تحریم اسراییل به برنامه ای همسو با عادی سازی در فیس بوک