مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-15سياسي

برنامه های هفته دفاع مقدس باید شاخص باشد


برنامه های هفته دفاع مقدس باید شاخص باشد تا در جامعه اثر بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، عبدالرضا میقانی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان مهدی شهر اظهار کرد: باید با برنامه ریزی دقیق، روحیات نسل جدید را به مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس نزدیک کنیم.

او ضمن بیان اینکه در چهل سالگی دفاع مقدس نوع ادبیات، بیان و برنامه ها باید با گذشته متفاوت تر باشد، بیان کرد: امروز واقعیت تلخی وجود دارد که نسل جدید، قدری با این مفاهیم ارزشی دفاع مقدس فاصله گرفته است.

فرماندار شهرستان مهدی شهر ضمن بیان اینکه یکی از دلایل تفاوت نسل ها در این می تواند باشد که ارزش ها و فرهنگ منطبق بر جامعه بسط داده نشده است، افزود: ازجمله معیارهای اصلی، سینما است که هنوز باارزش های دفاع مقدس فاصله بسیار دارد؛ چقدر برنامه، همایش و سخنرانی باید برگزار کنیم تا تأثیر یک فیلم 90 دقیقه ای را داشته باشد؟ میقانی با بیان اینکه برخی مفاهیم برنامه ریزی های بزرگ تری را می طلبد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان امانت شهدا به دوش ما سپرده است و باید نسلی را تربیت کنیم که با این ارزش ها آشنا باشد.

او با بیان اینکه گنجینه های دفاع مقدس باید حفظ شوند و این نکته ای است که شورای فرهنگ عمومی باید موضوع را جدی بگیرد، تصریح کرد: در شرایطی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته دفاع مقدس باید شاخص باشد

برنامه های هفته دفاع مقدس باید شاخص باشد