مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-15سياسي

ارسال 41 لوستر طرح توسعه حرم علوی به نجف اشرف


تعداد 41 لوستر طرح توسعه حرم مطهر علوی که با مشارکت داوطلبانه خانواده بزرگ کارکنان وزارت جهاد در کشور ساخته شده بود، جهت نصب در صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به نجف اشرف ارسال شد.

- تعداد 41 لوستر طرح توسعه حرم مطهر علوی که با مشارکت داوطلبانه خانواده بزرگ کارکنان وزارت جهاد در کشور ساخته شده بود، جهت نصب در صحن و شبستان حضرت زهرا (س) به نجف اشرف ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف افضلی معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در آیین ارسال این لوسترها با تجلیل از همه خیران و مشارکت کنندگان در فیض توسعه اعتاب مقدسه گفت: امیدواریم با همت دوستداران اهل بیت علیهم السلام در سراسر جهان، دیگر پروژه های در حال اجرا مانند طرح توسعه حرم مطهر حسینی نیز طی سال های آتی به بهره برداری رسیده و در اختیار زائران قرار گیرد.

وی ستاد بازسازی عتبات را یک مجموعه مردم نهاد معرفی کرد و افزود: این ستاد به پشتوانه کمک های داوطلبانه خیران و نذر دوست داران اهل بیت، موفق شده است بیش از 150 پروژه را در قالب طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با هدف ارتقا رفاه حال زائران تعریف و اجرا کند.

معاون فرهنگی و مشارکت های مردمی ستاد بازسازی عتبات با بیان اینکه طرح های توسعه حرم مطهرعلوی مزین بنام صحن و شبستان حضرت زهرا (س) با بیش از 95 درصد پیشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 41 لوستر طرح توسعه حرم علوی به نجف اشرف

ارسال 41 لوستر طرح توسعه حرم علوی به نجف اشرف