مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 08:552020-09-15اقتصادي

هدف گذاری برای جمع آوری 25 میلیارد تومان کمک مردمی در البرز


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: با برنامه ها و رایزنی های صورت گرفته برای سال جاری، جمع آوری کمک های مردمی و خیرین به مبلغ 25 میلیارد تومان را هدف گذاری کرده است.

- رضا لشینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح شور عاطفه ها اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین نیازهای تحصیلی دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان البرز از 22 شهریور ماه جاری آغاز شده و تا 11 مهر ماه ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه طرح شور عاطفه ها با برگزاری رزمایش ایران همدل مصادف شده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم بخش اعظمی از مایحتاج 4 هزار و 500 دانش آموز زیر پوشش خود را برگزاری این طرح فراهم کنیم که این امر مشارکت خیرین و مردم را می طلبد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان اینکه سال گذشته در طرح شور عاطفه ها بیش از 10 میلیارد تومان جمع آوری خاطرنشان کرد: با برنامه ها و رایزنی های صورت گرفته برای سال جاری، جمع آوری کمک های مردمی و خیرین به مبلغ 25 میلیارد تومان را هدف گذاری کرده ایم.

وی بیان کرد: امسال 200 پایگاه مراکز نیکوکاری و 2 هزار مدرسه البرز در اجرای این طرح مشارکت کردند و سعی بر رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شده است تا بتوانیم کار به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای جمع آوری 25 میلیارد تومان کمک مردمی در البرز

هدف گذاری برای جمع آوری 25 میلیارد تومان کمک مردمی در البرز