مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-15بين الملل

قدردانی وزیر خارجه افغانستان از موضع ایران درقبال مذاکرات صلح این کشور


وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای به محوزهای گفت و گو در دیداز وزیر امور خارجه این کشور با سفیر ایران در کابل اشاره و تاکید کرد ایران حامی افغانستان می ماند.

- وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای به محوزهای گفت و گو در دیداز وزیر امور خارجه این کشور با سفیر ایران در کابل اشاره و تاکید کرد ایران حامی افغانستان می ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وزارت امور خارجه افغانستان در بیانیه ای که در به نقل از پایگاه اینترنتی این وزارت خانه منتشر شده اعلام کرد که محمد حنیف اتمر وزیر امور خارجه این کشور با بهادر امینیان سفیر کشورمان در کابل دیدار کرده و از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از آغاز مذاکرات صلح افغانستان و همکاری جامع ایران با افغانستان به ویژه در حمایت از پناهندگان افغان که در ایران زندگی می کنند تشکر کرد.

اتمر همچنین از دولت ایران به خاطر تسریع روند تعیین هویت و توزیع کارت شناسایی الکترونیکی و پاسپورت های هوشمند برای پناهندگان افغان قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است: سپس آن ها درباره رخ دادهای اخیر در افغانستان از جمله مذاکرات صلح میان دولت جمهوری اسلامی افغانستان و طالبان، اهمیت اتفاق نظر منطقه ای بر سر شرایط پایانی مذاکرات صلح، ضرورت کاهش خشونت و آتش بس قریب الوقوع، قدرت بخشیدن به جمهوری اسلامی(افغانستان) و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر خارجه افغانستان از موضع ایران درقبال مذاکرات صلح این کشور

قدردانی وزیر خارجه افغانستان از موضع ایران درقبال مذاکرات صلح این کشور