مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-15سياسي

شیوع کرونا فشار روانی بسیاری را به زنان تحمیل کرده است


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: در ایام شیوع کرونا زنان فشار روانی بسیار بالایی را متحمل شده اند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: در ایام شیوع کرونا زنان فشار روانی بسیار بالایی را متحمل شده اند.

زهرا کسایی پور 25 شهریورماه در نشست مشورتی با اهالی رسانه که در آستانه هفته کودک و هفته سلامت بانوان، برگزار شد، بیان کرد: در مهرماه دو هفته مهم ملی نامگذاری شده است که دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی به دلیل رسالت هایی که بر دوش دارد و برای استفاده از بستر این مناسبت ها در صدد تحقق اهداف تعیین شده است.

وی با اشاره به نیم نگاهی به برنامه های برگزار شده در سنوات گذشته در این دو مناسبت و لزوم برنامه ریزی با توجه به نیازهای امروز جامعه زنان و کودکان افزود: جهان در ماه های اخیر درگیر ویروس کرونا بوده است و بیماری کووید 19 در واقع تمامی برنامه ها را تحت تاثیر قرار داده است، به همین دلیل با توجه به ضرورت حفظ سلامت جامعه باید برنامه ریزی برای این دو رویداد مهم ملی با توجه به این ویروس و پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.

کسایی پور تصریح کرد: در موضوع هفته سلامت بانوان روزشمار این هفته مشخص شده است و براساس آن پنجشنبه 24 مهر عنوان زنان پیشگامان خود مراقبتی و حفاظت از خود و اعضای خانواده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا فشار روانی بسیاری را به زنان تحمیل کرده است

شیوع کرونا فشار روانی بسیاری را به زنان تحمیل کرده است