مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-15سياسي

برپای نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 سالگی دفاع مقدس سمنان با 23 غرفه


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برپایی نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 سالگی دفاع مقدس در سمنان خبر داد و گفت: برای این نمایشگاه 23 غرفه در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر سه شنبه در نشستی با ایثارگران و جانبازان دستگاه های اجرایی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یکی از بانک های سمنان، ضمن بیان اینکه از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس استان سمنان برپایی نمایشگاه ملی دستاوردهای چهل سالگی دفاع مقدس است، ابراز کرد: این نمایشگاه با نام اقتدار 40 در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 23 غرفه برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، افزود: این غرفه ها با حضور سازمان ها و ادارات و نیروهای مسلح به بیان دستاوردهای هشت ساله دفاع مقدس در سطح استان شامل عملیات، شهدا، جهاد سمنان در دفاع مقدس و… می پردازند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تقدیر از 30 هزار رزمنده استان در قالب برنامه های محله محور با مشارکت دستگاه های اجرایی شامل استانداری و فرمانداری ها، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و… در زمره دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپای نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 سالگی دفاع مقدس سمنان با 23 غرفه

برپای نمایشگاه ملی دستاوردهای 40 سالگی دفاع مقدس سمنان با 23 غرفه