مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-15اقتصادي

تشکیل پرونده 6 میلیاردی برای شرکت های پخش در فارس


رییس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: پرونده ای به ارزش 6 میلیارد ریال برای شرکت های پخش متخلفی که اقدام به فروش اجباری کالا کرده بودند تشکیل شده است.

- ایسنا/فارس رییس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: پرونده ای به ارزش 6 میلیارد ریال برای شرکت های پخش متخلفی که اقدام به فروش اجباری کالا کرده بودند تشکیل شده است.

حمید زارع سه شنبه 25 شهریور در جمع خبرنگاران گفت: بعد از آنکه گزارش های مردمی در خصوص فروش اجباری کالا توسط سه شرکت پخش به فروشگاه های موادغذایی و بهداشتی محرز و تایید شد، پرونده ای برای متخلفان تنظیم و به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.

زارع گفت: این شرکت های پخش متخلف، صاحبان سوپرمارکت ها را مجبور می کردند که در کنار خرید روغن خوراکی، کالاهایی نظیر رب گوجه فرنگی، تن ماهی، چای، مواد شوینده و .

را خریداری کنند.

او با بیان اینکه تخلف سه شرکت پخش در این زمینه قطعی شده است، گفت: براساس برآورد کارشناسان اداره بازرسی سازمان صمت فارس، میزان تخلف انجام شده بالغ بر 5 میلیارد و 978 میلیون ریال بوده است.

رییس اداره بازرسی و مبارزه با قاچاق کالا سازمان صمت فارس با یادآوری اینکه سامانه 124 آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص هرگونه تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده 6 میلیاردی برای شرکت های پخش در فارس

تشکیل پرونده 6 میلیاردی برای شرکت های پخش در فارس