مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-15پزشكي

خیران سلامت برای مقابله با اعتیاد ورود کنند/ایجاد کمپ در میامی


فرماندار میامی با بیان اینکه یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان افتتاح می شود، گفت: خیران سلامت برای مقابله با پدیده اعتیاد و ساخت این کمپ کمک حال مسئولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد ملایری در نشست ظهر سه شنبه کارگروه مقابله با اعتیاد شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه اعتیاد پدیده ای خانمان سوز است که هر میزان مسئولان درباره مهار آن تلاش می کنند کافی نیست و همیشه اشاعه آن یک قدم جلوتر از مسئولان قرار دارد اما این موضوع نباید دلسردی مسئولان را به دنبال داشته باشد، بیان کرد: مقابله با اعتیاد نیازمند کار و اقدام عمیق فرهنگی است.

وی با بیان اینکه رسانه ها، شبکه بهداشت و درمان و فضای مجازی در بعد اطلاع رسانی، آموزش و پرورش و مساجد و … در بعد فرهنگ سازی و همچنین خیران سلامت در زمینه درمان می توانند کمک حال خوبی برای دوری جامعه از اعتیاد باشند، افزود: باید از ظرفیت خیران سلامت در این حوزه کمک گرفت.

فرماندار میامی خواستار همراهی ان جی اوها و تشکل های مردمی در حوزه اعتیاد شد و گفت: آموزش و پرورش نقش بسزایی در اشاعه فرهنگ خود مراقبتی در بین نوجوانان و جوانان دارد اما باید تشکل های مردمی و دولتی و خدماتی و … نیز به کمک این نهاد بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران سلامت برای مقابله با اعتیاد ورود کنند/ایجاد کمپ در میامی

خیران سلامت برای مقابله با اعتیاد ورود کنند/ایجاد کمپ در میامی