مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-15سياسي

تلاش نسل چهارم انقلاب برای زنده نگه داشتن نهضت حسینی با یاد لاله های دفاع مقدس


برای اشاعه فرهنگ حسینی تمام تلاش مان را می کنیم تا در حد توان شور و حال محرم را از حسینه ها به کوچه ها و از کوچه به خانه ها ببریم.

- محمد امین بختیاری مسؤول گروه جهادی دکتر حسابی شهرستان ورامین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با به صدا در آمدن زنگ خطری به نام ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی بر فضای جامعه غالب شد که هیأت ها هم از این قائده مستثنی نبودند اما این محدودیت ها باعث نشد که شور حسینی در میان مردم کم شود و هر کسی در حد توان خود برای اشاعه فرهنگ حسینی تلاش کرد و ما هم در حد توان سعی خود را کردیم تا شور و حال محرم را از حسینه ها به کوچه ها و از کوچه به خانه ها ببریم.

وی افزود: برای زنده نگه داشتن حال و هوای محرم تصمیم گرفتیم به اجتماعی ترین مکان های شهر برویم چرا که کوچه ها و خیابان ها محل تردد همه مردم با همه طیف های اعتقادی است.

مسؤول گروه جهادی دکتر حسابی ادامه داد: جلسات متعددی با دوستان مان در گروه جهادی دکتر حسابی برقرار کردیم و در آخر تصمیم به راه اندازی هیأت سیار گرفته شد.

بختیاری بیان کرد: برای انتخاب محله ها بحث های بسیار زیادی انجام شد و سوأل اساسی این بود که به چه محله هایی برویم و چه خانواده هایی میزبان ما باشند؟ و در آخر هم به این نتیجه رسیدیم که هیأت ها را مقابل منزل خانواده های شهدا برگزار کنیم و شهدا میزب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نسل چهارم انقلاب برای زنده نگه داشتن نهضت حسینی با یاد لاله های دفاع مقدس

تلاش نسل چهارم انقلاب برای زنده نگه داشتن نهضت حسینی با یاد لاله های دفاع مقدس