مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-15اقتصادي

فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تورج دهقانی زنگنه دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت فرودگاه چابهار گفت: امروز در سفری که همراه با تعدادی از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران استانی سیستان و بلوچستان به چابهار داشتیم .

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از عملیاتی شدن مجدد فرودگاه چابهار از صبح چهارشنبه 26 شهریور پس از یک هفته توقف پرواز ها در این فرودگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تورج دهقانی زنگنه دقایقی پیش در برنامه زنده تلویزیونی درباره آخرین وضعیت فرودگاه چابهار گفت: امروز در سفری که همراه با تعدادی از مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران استانی سیستان و بلوچستان به چابهار داشتیم مشکلات به وجود آمده در فرودگاه چابهار را بررسی کردیم.

وی افزود: به دستور وزیر راه و شهرسازی قرار شد برخی از مشکلات در کوتاه مدت رفع شود همچنین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز ملزم به همکاری با فرودگاه چابهار برای بازگشایی این فرودگاه شد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: فرودگاه چابهار از صبح فردا چهارشنبه 26 شهریور عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته بر اساس نیروی هوایی ارتش مشکلاتی در بخش های ناوبری و کمک ناوبری هوایی و همچنین سطوح پروازی فرودگاه چابهار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود

فرودگاه چابهار از صبح فردا عملیاتی می شود