مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-15اقتصادي

پاسخ های نفتی زنگنه به نمایندگان؛ چرا بورس انرژی رونق نگرفته است؟


وزیر نفت امروز به مجلس رفت تا گزارشی درباره برنامه های این وزارت خانه ارائه کند؛ او درباره فروش نفت در شرایط تحریمی، بورس انرژی، قرارداد گاز ترکمنستان، - الگوی مصرف انرژی و انتقادات درباره نحوه سهمیه بندی بنزین توضیح داد و گفت که اتاق تاریک برای خارجی ها نه داخلی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، جلسه علنی امروز با یک ساعت تاخیر به دلیل برگزاری نشست غیر علنی تشکیل شد، در این فرصت نمایندگان درباره مسائل داخلی پارلمان، دستور کار کمیسیون ها و صحن علنی و برخی هماهنگی‌ها بحث و بررسی انجام دادند.

اولین دستور نشست علنی ارائه گزارش بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت درباره عملکرد این وزارت خانه بود؛ او از جنگ تمام عیار اقتصادی آمریکا و صهیونیست ها با همکاری منافقین و دیگر متحدانشان علیه ایران سخن گفت و لازمه مقابله با آن را هم اندیشی دولت و مجلس و سایر قوا دانست.

همچنین افزایش ظرفیت تولید از میادین مشترک نفت و گاز را را از اولویت های کاری برشمرد و این توضیح را داد که طبق اولویت بندی صورت گرفته مهم ترین میدان نفتی دو بخش غرب کارون، خوزستان و پارس جنوبی است.

تولید میدان های غرب کارون در این مدت 7 سال از 70 هزار بشکه در سال 92 به 400 هزار بشکه در روز رسیده و در این زمینه از همسایگانمان عقب نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ های نفتی زنگنه به نمایندگان؛ چرا بورس انرژی رونق نگرفته است؟

پاسخ های نفتی زنگنه به نمایندگان؛ چرا بورس انرژی رونق نگرفته است؟