مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-15اقتصادي

50 درصد عرصه های ملی استان سمنان دارای اسناد کاداستر می شوند


مدیرکل منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه طرح ملی کاداستر برای جلوگیری از زمین خواری در زمره برنامه های این اداره کل است، گفت: امسال 50 درصد عرصه های ملی استان دارای اسناد کاداسترمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علینقی حیدریان بعدازظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه و فرماندار میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه تا پایان سال جاری 50 درصد از عرصه های ملی استان سمنان از سند تک برگ کاداستر بهره مند می شوند، ابراز داشت: هدف از اجرای طرح حدنگاری جلوگیری از زمین خواری و حفظ اراضی ملی است که اجرای این مهم در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و دولتی و حفظ انفال ازجمله مهم ترین رویکردهای اجرای طرح کاداستر محسوب می شود، افزود: با تعامل بسیار خوب سازمان ثبت اسناد و املاک این مهم به طور جد پیگیری می شود که در راستای سیاست های ابلاغی سال جاری نیز به شمار می رود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به شعار سال طرح های مرتبط با جهش اقتصادی و رونق تولید نیز در برنامه ریزی های سالانه این اداره کل است، ابراز داشت: یکی از این طرح ها اقتصادی کردن طرح های مرتع داری است که برای تمامی مراتع استان اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد عرصه های ملی استان سمنان دارای اسناد کاداستر می شوند

50 درصد عرصه های ملی استان سمنان دارای اسناد کاداستر می شوند