مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-15سياسي

ارتقای تیپ دانشگاهی دروس معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان


رییس دبیرخانه هماهنگی گروه های آموزشی معارف و تربیت اسلامی از ارتقای تیپ دانشگاهی دروس معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

- رییس دبیرخانه هماهنگی گروه های آموزشی معارف و تربیت اسلامی از ارتقای تیپ دانشگاهی دروس معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام دادگر در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت دانشگاه فرهنگیان و اختصاصات دانشگاه و نقش آن در تربیت معلمان تراز انقلاب اسلامی، توانمندی استادان دروس معارف اسلامی این دانشگاه، ضرورت برخورداری متقاضیان تدریس دروس معارف اسلامی از ویژگی های مدنظر دبیرخانه هماهنگی گروه های معارف و تربیت اسلامی و پیگیری های صورت گرفته توسط این دبیرخانه، بحمدالله دانشگاه فرهنگیان در زمینه تیپ بندی دانشگاه ها در حوزه دروس معارف اسلامی، از سه تیپ موجود دانشگاهی در این عرصه، از تیپ دو به تیب یک ارتقا یافته است.

مسئول دفتر نهاد در سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: در حال حاضر تیپ یک شامل دانشگاه های دولتی(مادر)، دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه فرهنگیان می باشد.

وی ضمن تشکر از همکاری های صمیمانه و اهتمام معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مدیران محترم استانی، رؤسا و معاونان آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای تیپ دانشگاهی دروس معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان

ارتقای تیپ دانشگاهی دروس معارف اسلامی دانشگاه فرهنگیان