مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-15سياسي

تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته شود.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته شود.

بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی که با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: ایران و تاریخ ایران برای همیشه مدیون دفاع مقدس خواهد بود و امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا باید دینی که در این رابطه بر گردن داریم را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه فعالیت در عرصه اطلاع رسانی دستاوردهای دفاع مقدس باید هم گستره داشته باشد و هم عمق، افزود: چراکه باید همه آحاد جامعه را در بر بگیرد وماندگاری آن برای نسل های آینده نیز لحاظ شود.

وی اظهار کرد: با توجه به گستردگی و اهمیت دفاع مقدس امروز باید فضای حقیقی و مجازی در تمامی شهرها و روستاها رنگ و بوی دفاع مقدس بگیرد و باید از تمامی ظرفیت های موجود در این عرصه استفاده شود.

اکرمی با بیان اینکه فضای مجازی پیچیده ترین و نوین ترین ابزار اطلاع رسانی است، افزود: از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی در حوزه دفاع مقدس از جمله فضای مجازی باید بهره گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته شود

تمامی اشکال و ابزار اطلاع رسانی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس بکار گرفته شود