مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:102020-09-15سياسي

27 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان مرکزی تجلیل می شوند


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در اولین روز هفته دفاع مقدس، از یک میلیون نفر از رزمندگان و پیشکسوتان شاخص کشور به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می شود که سهم استان مرکزی از این مهم 27 هزار نفر است.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در اولین روز هفته دفاع مقدس، از یک میلیون نفر از رزمندگان و پیشکسوتان شاخص کشور به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می شود که سهم استان مرکزی از این مهم 27 هزار نفر است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی که با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط کرونایی امکان تجلیل از 27 هزار رزمنده پیشکسوت در یک روز و مکان امکان پذیر نیست، لذا تجلیل از رزمندگان شاخص در سطح استان طی 10 روز به طور مستمر انجام خواهد شد و تعداد بسیار محدودی در روز 31 شهریور تکریم می شوند.

کریمی گفت: 18 برنامه شاخص ملی در استان مرکزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نظر گرفته شده که مهمترین آنها سخنرانی مقام مظم رهبری به شکل ویدئو کنفرانس است.

وی اظهار کرد: در روز 31 شهریور برنامه ای در محل بنیاد حفظ آثار استان با حضور مسئولان برگزار شده و 40 نفر از پیشکسوتان نیروهای مسلح در این مراسم به نمایندگی از جمعیت 27 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان مرکزی تجلیل می شوند

27 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان مرکزی تجلیل می شوند