مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-15اقتصادي

شکوفا شدن فرصت های تکرارنشدنی در دل بحرانی از جنس کرونا


بررسی ابعاد مختلف کویید19، و مقایسه شرایط عمومی جامعه با ایام قبل از این بیماری، ما را به سایه روشن هایی می کشاند که دربردارنده نقاط ضعف و قوت بسیاری است؛ - علاوه بر ایجاد اخلال در نظم اداری و برنامه های اقتصادی و تغییر روال عادی و روزمره زندگی مردم در ایام قرنطینه، در تولید و اجرای برنامه های فرهنگی نیز بسیار موثر بوده است.

بررسی برنامه های مختلف فرهنگی از زوایای مختلف، علاوه بر تاثیر منفی، بیانگر تحولات مثبت و جدیدی نیز در این عرصه می باشد که در این گزارش و گفتگو با برخی از مسئولان استان و فعالان فرهنگی، به آن می پردازیم.

در ایام محرم تمام برنامه های آییینی با تغییر رویکرد برگزار شد مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار فارس در این خصوص گفت: کرونا در برنامه هایی مانند جشن نیمه شعبان جشن عید غدیر، توانستیم با ایجاد کاروان شادی و گروه های سرود،  شادی را به مجتمع های مسکونی ببریم و خانواده ها را از شادی محروم نکنیم.

 مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه فجر فارس بیان کرد: فرصت دیگری که ایجاد شد؛ آشنایی جامعه هدف با سواد رسانه ای بود که الحمدلله با همکاری مرکز فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه فجر استان فارس برگزار شد و هم اکنون هم در حال برگزاری این دوره هستیم که الحمدالله اثرات خیلی خوبی داشته و دارد و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفا شدن فرصت های تکرارنشدنی در دل بحرانی از جنس کرونا

شکوفا شدن فرصت های تکرارنشدنی در دل بحرانی از جنس کرونا