مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-15اقتصادي

70 درصد شیشه و بلور کشور در ورامین تولید می شود


حدود 70 درصد از محصولات شیشه و بلور کشور در شهرستان ورامین تولید می شود که این تولیدات به عنوان مهم ترین شاخصه های صنایع دستی استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین ظهر امروز در جلسه مشترک معاون هماهنگی امور فرهنگی و اجتماعی معاون اول رییس جمهور با هنرمندان و اصحاب رسانه ورامین در محل فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: شهرستان ورامین علاوه بر این که در تولید محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته و غذای بیش از 6 میلیون نفر از استان تهران را تأمین می کند در حوزه هنر نیز اثربخشی خود را به اثبات رسانده است.

وی افزود: در حال حاضر ده ها هنرمند صنایع دستی در مناطق مخلتف شهرستان اقدام به تولید محصولاتی می کنند که از نظر کیفیت، با تولیدات هنرمندان شهرهایی که در تولید این محصولات به نام هستند، برابری می کند.

فرماندار ورامین با اشاره به ظرفیت شهرستان ورامین در تولید شیشه و آبگینه ادامه داد: حدود 70 درصد از محصولات شیشه و بلور کشور در شهرستان ورامین تولید می شود که این تولیدات به عنوان مهم ترین شاخصه های صنایع دستی استان تهران، به ورامین ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان ملی و شاخص تولید شیشه و آبگینه را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد شیشه و بلور کشور در ورامین تولید می شود

70 درصد شیشه و بلور کشور در ورامین تولید می شود