مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-15حوادث

دپوی 50هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک لو رفت


فرمانده پایگاه دریابانی جاسک گفت: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان این شهرستان محل دپوی 50 هزار لیتر سوخت قاچاق شناسایی و کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محسن طاهری اصل فرمانده پایگاه دریابانی جاسک با اعلام این خبر اظهار کرد: مرزبانان این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان اقدام به جاسازی و دپوی مقادیری سوخت قاچاق در منطقه بونجی کرده اند که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر جاسک افزود: بر این اساس، بلافاصله اکیپی از مرزبانان این شهرستان با همکاری عوامل انتظامی برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان از طریق دریا به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه کردند.

وی ادامه داد: مأموران در کاوش منطقه، محل دپو را شناسایی و موفق شدند 50 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل را که در محفظه پلاستیکی تعبیه شده بود کشف کنند.

طاهری اصل با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده ادامه دارد خاطرنشان ساخت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله 800 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/3264


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی 50هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک لو رفت

دپوی 50هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک لو رفت