مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-15سياسي

فضای حقیقی و مجازی باید رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با استفاده از همه ظرفیت های موجود علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی هم باید رنگ و بوی دفاع مقدس را به خود بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران برای همیشه مدیون رشادت ها و مجاهدت های شهدا و رزمندگان است و امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا باید دین خود را در قبال این عزیزان به خوبی ادا کنیم.

وی افزود: امروز وظیفه اطلاع رسانی و فعالیت صحیح در حوزه دفاع مقدس و شهدا بر عهده ماست و باید به خوبی این رسالت مهم را انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: با توجه به گستردگی و اهمیت دفاع مقدس علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی هم باید رنگ و بوی دفاع مقدس را به خود بگیرد و در این راستا باید از همه ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

روش ها و ابتکارات رسانه ای نقش به سزایی در حوزه اطلاع رسانی دارند اکرمی با تاکید بر استفاده از مشورت اصحاب رسانه گفت: در اطلاع رسانی ها نیاز است از نظرات خود اصحاب رسانه که متخصص این امر هستند به خوبی استفاده شود چراکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم از روش ها و ابتکارات خوبی می توانند استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای حقیقی و مجازی باید رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرند

فضای حقیقی و مجازی باید رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرند