مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-15سياسي

افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس استان مرکزی توسط رییس مجلس


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: فاز اول مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان به صورت ویدئو کنفرانس توسط رییس مجلس شورای اسلامی در دوم مهر ماه امسال افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس با شعار محوری و راهبردی ما قوی هستیم تدوین شده اند که از سوم خرداد ماه آغاز شده اند و تا پایان سال ادامه خواهند داشت و در اولین روز هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری از 27 هزار رزمنده شاخص استان مرکزی به شکل ویدئو کنفرانس تجلیل می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط کرونایی امکان تجلیل از 27 هزار رزمنده در یک روز و مکان امکان پذیر نیست و لذا تجلیل از رزمندگان شاخص در سطح استان در طی ده روز به طور مستمر انجام خواهد شد.

18 برنامه شاخص ملی هفته دفاع مقدس در استان مرکزی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: 18 برنامه شاخص ملی در استان مرکزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس نظر گرفته شده و تاکنون بیش از 30 دستگاه اجرایی استان در خصوص اعلام اسامی رزمندگان همکاری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس استان مرکزی توسط رییس مجلس

افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس استان مرکزی توسط رییس مجلس