مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-15اقتصادي

نیاز جدی کشور به تأمین پارچه چادر مشکی/ تولیدات صنعتی ایران امسال افزایش یافت


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از نیاز جدی کشور به تأمین پارچه چادر مشکی خبر داد و گفت: تولیدات صنعتی کشور در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن صالحی نیا عصر امروز در جلسه کارگروه مشترک تسهیل و رفع موانع تولید، رونق تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان بیان کرد: در کشور حدود یک هزار و 500 واحد راکد هدف گذاری شده است که از این تعداد 647 واحد راه اندازی مجدد شد.

او گفت: با تلاش های صورت گرفته تقویت تولید و حمایت از بخش صنعت به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و در پنج ماه نخست سال جاری در اغلب تولیدات صنعتی کشور با افزایش تولید و رشد مواجه بودیم.

وی ادامه داد: سال گذشته 317 هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در قالب های مختلف به بخش صنعت و معدن اختصاص پیدا کرده که 30 درصد منابع تسهیلاتی کشور است که باید این میزان به 40 درصد ارتقا پیدا کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: از تعداد واحدهای راکد هدف گذاری شده برای احیا در کشور، 13 مورد در استان سمنان احیا شده که هنوز تا سقف میزان هدف گذاری شده برای سال جاری، 17 مورد باقی مانده است.

صالحی نیا افزود: حضور بسیار خوب مسؤولان استان در جلسه امروز بسیار مطلوب بود که گویای این است که در سال جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز جدی کشور به تأمین پارچه چادر مشکی/ تولیدات صنعتی ایران امسال افزایش یافت

نیاز جدی کشور به تأمین پارچه چادر مشکی/ تولیدات صنعتی ایران امسال افزایش یافت