مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:002020-09-15بين الملل

افشاگری «باب وودوارد» از تصمیم ترامپ درباره چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، باب وودوارد خبرنگار با سابقه روزنامه واشنگتن پست که کتاب جدیدی با نام خشم در دست چاپ دارد، درباره یکی از تصمیمات دونالد ترامپ، - خبرنگار باسابقه روزنامه واشنگتن پست در کتاب جدید خود گفته ممنوع کردن سفر ها از چین به آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا به پیشنهاد دونالد ترامپ انجام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، باب وودوارد خبرنگار با سابقه روزنامه واشنگتن پست که کتاب جدیدی با نام خشم در دست چاپ دارد، درباره یکی از تصمیمات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در قبال چین دست به افشاگری جدیدی زده است.

به نوشته وبگاه هیل ، مجری برنامه تلویزیونی امروز در شبکه ان بی سی به نقل از کتاب جدید وودوارد گفته که ممنوع کردن سفر ها از چین به آمریکا در بحبوحه شیوع ویروس کرونا به پیشنهاد متخصصان بهداشتی دولت ترامپ، از جمله آنتونی فائوچی ، مدیر مؤسسه آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا انجام شده است.

به گفته وودوارد این تصمیم بعد از نشستی که ترامپ در بیست و هشتم ژانویه با این متخصصان داشته، گرفته شده است.

وودوارد همچنین مدعی شده که مردم بسیاری از چین در بحبوحه شیوع کرونا به جای اینکه به آمریکا بیایند به اروپا یا به فرودگاه جان اف کندی نیویورک فرستاده شدند؛ به همین خاطر شمار مبتلایان به ویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری «باب وودوارد» از تصمیم ترامپ درباره چین

افشاگری «باب وودوارد» از تصمیم ترامپ درباره چین