مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:202020-09-15سياسي

غرب از اسلام گرایی هراس دارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ملت ها را بیدار کرده و غرب نگران موج اسلام گرایی در آمریکا و اروپا بدون جنگ و خونریزی است.

- حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز جهان اسلام باید در مقابل توهین ها و هتاکی ها علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) بایستد، زیرا این اولین بار و آخرین بار نیست و لازم است با قاطعیت در مقابل اقدامات موهن این چنینی ایستاد.

وی افزود: امام خمینی (ره) زمانی که سلمان رشدی با نوشتن کتاب موهن آیات شیطانی پیامبر اسلام را مورد توهین قرار داد، حکم ارتداد وی را صادر کرد و ضرورت برخورد با هتاکان به پیامبر و اسلام را یادآور شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ادامه داد: عمل به موقع یکی از ویژگی های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی بود و در ماجرای محاصره نبل و الزهرا، همه مجاهدان دیدند که حاج قاسم 72 ساعت نخوابید تا پرچم اسلام بر زمین نیافتد و دشمن آرزوی شکست جبهه حق را با خود به گور ببرد.

احمدی با اشاره به تأسیس اندیشکده های اسلام شناسی در غرب تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ها را بیدار کرده و غرب نگران فراگیری موج اسلام گرایی در آمریکا و اروپا بدون جنگ و خونریزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب از اسلام گرایی هراس دارد

غرب از اسلام گرایی هراس دارد