مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 13:252020-09-15سياسي

تکرار سریالی مثل «مختارنامه» افتخار صداوسیماست


در جلسه نقد «نقاط ضعف و قوت برنامه های محرمی صداوسیما» بر تولید سریال های فاخر مذهبی تاکید و انتخاب مجری برای برنامه های مناسبتی بسیار مهم خوانده شد.

- در جلسه نقد نقاط ضعف و قوت برنامه های محرمی صداوسیما بر تولید سریال های فاخر مذهبی تاکید و انتخاب مجری برای برنامه های مناسبتی بسیار مهم خوانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در این نشست که با حضور حجت الاسلام عبدالله رضایی، مدیر طرح و برنامه شبکه قرآن و معارف سیما و مسئول دبیرخانه شورای معارف سیما، حجت الاسلام ابراهیم بهاری، کارشناس مذهبی و منتقد، حسین سلطان محمدی، منتقد، عبدالرحمان نظام اسلامی، مجری و مرتضی یعقوبی، تهیه کننده برنامه تکیه خانه و محمدهادی صلح جو، تهیه کننده و مجری برنامه حسینیه ایران در سالن کوثر ساختمان اداری صداوسیما برگزار شد، ابعاد مختلف برنامه های مناسبتی محرم 99 در شبکه های مختلف رادیو و تلویزیون مورد بررسی قرار گرفت.

اجرای این برنامه نیز بر عهده سید رضا صائمی، منتقد رسانه بود.

دشواری های برنامه سازی در دوران کرونا حجت الاسلام عبدالله رضایی با اشاره به سختی های برنامه سازی در دوران کرونا گفت: شرایط روز جامعه و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، رسانه را به سمت برنامه سازی به شیوه ای متفاوت برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار سریالی مثل «مختارنامه» افتخار صداوسیماست

تکرار سریالی مثل «مختارنامه» افتخار صداوسیماست