مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-15اجتماعي

راه اندازی رشته های موزه داری و روایت گری دفاع مقدس در قم


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به راه اندازی رشته موزه داری در این مرکز گفت: رشته روایت گری دفاع مقدس برای ترم آینده برنامه ریزی شده است.

- ایسنا/قم رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به راه اندازی رشته موزه داری در این مرکز گفت: رشته روایت گری دفاع مقدس برای ترم آینده برنامه ریزی شده است.

مصطفی ملایی در گفت و گو با اشاره به اهمیت توجه به ابعاد مختلف زائرپذیری شهر قم اظهار داشت: ارتقای خدمت رسانی به زائر در مرکز علمی کاربردی شهرداری دیده شده و رشته گردشگری را نیز تدوین کردیم، چراکه تمامی زیرساخت های آن ازجمله پارک ها و حمل ونقل و غیره در مدیریت شهری قرار دارد.

وی با بیان اینکه رشته تاکسیرانی در این مرکز راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: رشته تاکسیرانی برای نخستین بار به جزء مسائلی چون اخلاق و آداب معاشرت ارتباطی، به سه زبان ترکی، عربی و انگلیسی نیز بر روی مکالمات کار می کند که تاکسیرانان استقبال زیادی از این رشته کرده اند و در حال حاضرترم دوم از این رشته می گذرد و ثبت نام برای ترم جدید نیز اتفاق افتاده است.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: شهرداری قم از رویکرد فنی عمرانی به سمت خدماتی، فرهنگی و اجتماعی حرکت کرده است و رشته موزه داری به زودی وارد مرکز می شود، همچنین رشته روایت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته های موزه داری و روایت گری دفاع مقدس در قم

راه اندازی رشته های موزه داری و روایت گری دفاع مقدس در قم