مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-15سياسي

تعطیلی بسیاری از کارخانه های بزرگ لرستان/ ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به استان


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تعطیلی بسیاری از کارخانه های بزرگ این استان، بر ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به استان برای رفع مشکلات آن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمد شاهرخی امروز سه شنبه در دیدار با وزیر کشور با ارائه گزارش مکتوبی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان لرستان خواستار توجه مسئولان کشوری به استان لرستان شد.

وی با بیان اینکه استان لرستان دارای نیروهای جوان، مؤمن، تحصیل کرده، توانا و دانا است، اظهار داشت: پیشینه فرهنگی و علمی استان لرستان نشان دهنده این است که این استان همواره خاستگاه علما و اندیشمندان در همه فنون است.

تعطیلی بسیاری از کارخانه های بزرگ لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: آب فراوان، زمین های حاصلخیز، معادن نفت، سنگ های معدنی، شیلات و دامپروری از دیگر ظرفیت های استان لرستان است که در مجموع این استان در صنعت کشاورزی و گردشگری آماده رشد و تحول است.

حجت الاسلام شاهرخی، عنوان کرد: متأسفانه بسیاری از کارخانه های بزرگ و ده ها کارگاه متوسط و کوچک در استان لرستان تعطیل شده است که در صورت همراهی هیئت دولت و تعیین تکلیف قضایی این کارخانه ها و کارگاه ها می توان گام بزرگی در تولید و اشتغال استان برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بسیاری از کارخانه های بزرگ لرستان/ ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به استان

تعطیلی بسیاری از کارخانه های بزرگ لرستان/ ضرورت توجه ویژه مسئولان ملی به استان