مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-15سياسي

حفظ کیفیت آموزش و شأن دانشگاه از برنامه های دانشگاه فرهنگیان است


رییس دانشگاه فرهنگیان در نشست صمیمی با وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: حفظ کیفیت آموزش و شأن دانشگاه از برنامه های دانشگاه فرهنگیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حسین خنیفر گفت: امروز همراه با مطالبات به حق مقام معظم رهبری و انتظارات دولت محترم و ارکان نظام،  ساماندهی امور برمداری است که تربیت معلم تراز انقلاب، متدین با حکمت شرقی، جوهره دین، ذهن وزین و مایه افتخار این سرزمین  اتفاق بیافتد.

وی تفاوت دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها را در  زیست مدار بودن آن دانست و خاطرنشان کرد: رسالت دانشگاه فرهنگیان آموزش حضوری است نه از راه دور، آموزش مهارتی است نه دانشی و آموزش روشی است نه انباشتی.

رییس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به ویژگی های هزاره و عصر کنونی، اظهار کرد: ما در عصر هزاره سوم  به دنیای شگفت خطی و دو فضایی وارد شده ایم، عصر ترانزیت اطلاعات و  عبور از فضیلت مدرک و حکمروایی مهارت، دنیای دسترسی خوشه ای به اطلاعات، دوران آموزش های شناور و غروب مانایی دانش و عصر شگفت پس انداز منابع انسانی؛ که شاخص ترین بحث پس انداز منابع انسانی تربیت معلمان نخبه و شایسته بوده که دغدغه ماست.

وی بابیان اینکه مؤلفه های هویتی ملت ها از یادگیری و مهارت سر بر می آورد، افزود: برای عبور از این عصر شگفتی ها،  بلد راه می خواهیم و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کیفیت آموزش و شأن دانشگاه از برنامه های دانشگاه فرهنگیان است

حفظ کیفیت آموزش و شأن دانشگاه از برنامه های دانشگاه فرهنگیان است