مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-15سياسي

لزوم تقویت علوم جدید در کشورهای اسلامی


مدیر کل ایسسکو(سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ) در پیامی به بیست ودومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت بر لزوم تقویت علوم جدید مانند نانوتکنولوژی، - در پیام مدیرکل ایسسکو به بیست ودومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت بیان شد لزوم تقویت علوم جدید در کشورهای اسلامی مدیر کل ایسسکو(سازمان جهانی اسلامی برای آموزش و پرورش، علوم و فرهنگ) در پیامی به بیست ودومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت بر لزوم تقویت علوم جدید مانند نانوتکنولوژی، هوش مصنوعی، بیوتکنولوژی، حوزه های بین رشته ای و فنی حرفه ای در کشورهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس صدری رییس دفتر منطقه ای ایسسکو در تهران، در بیست ودومین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی که از امروز آغاز به کار کرده است، پیام دکتر سالم بن محمد المالک مدیر کل سازمان ایسسکو را برای کنگره قرائت کرد.

در این پیام دکتر سالم بن محمد المالک از برگزاری نشست دبیران کل ایسسکو توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام تقدیر نموده و دستاوردهای ارزشمندی را برای آن برشمرد.

مدیر کل ایسسکو همچنین ابراز امیدواری کرد که این کنگره مبنای تدوین راهکارهای مفیدی برای تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه شود و از نتایج آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت علوم جدید در کشورهای اسلامی

لزوم تقویت علوم جدید در کشورهای اسلامی