مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:202020-09-15پزشكي

اصول خواباندن کودک در 9 تا 12 ماهگی


کودکان در 9 تا 12 ماهگی معمولا 14 ساعت در شبانه روز میخوابند، اگر کودکتان هنوز شب ها از خواب بیدار می شود، نیاز به تعیین الگوی مناسب خواب برای او دارید تا هردو به آرامش برسید.

- اگر کودکتان هنوز الگوی خوابی متناسب با برنامهٔ خانواده پیدا نکرده است، شاید حالا زمان خوبی برای شروع آموزش خواب باشد.

روش های آموزش خواب می تواند به کودک کمک کند راحت تر به خواب برود، شب ها برای مدت طولانی تری بخوابد و ساعت خواب منظم تری داشته باشد.

به طورکلی الگوی خواب کودکان بین 9 تا 12 ماهگی می تواند به شکل زیر باشد: خوابیدن در تمام طول شب: اگر در حال حاضر کودکتان برای 9 یا 10 ساعت در شب می خوابد، به معنای آن است که یاد گرفته وقتی بیدار می شود چگونه دوباره به خواب برود و این یعنی شما در حال تربیت کودکی خوش خواب هستید.

کودکتان احتمالاً برای از شیر گرفتن در شب یعنی حذف وعده های تغذیهٔ شبانه آماده است، البته اگر این چیزی است که شما می خواهید، چون بچه ها در این سن معمولاً به خاطر گرسنگی از خواب بیدار نمی شوند.

بیدار شدن در میان خواب شب: همهٔ بزرگسالان هر شب چند بار برای مدت کوتاهی از خواب بیدار می شوند و به عنوان یک فرد بالغ، هر بار دوباره خود را به خواب می برند و آن قدر سریع می خوابند که صبح روز بعد چیزی از این اتفاق به یاد نمی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول خواباندن کودک در 9 تا 12 ماهگی

اصول خواباندن کودک در 9 تا 12 ماهگی