مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-15اقتصادي

لزوم کاهش ورودی خودروها به جنگل ابر با راه اندازی تله کابین


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: نصب تله کابین بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود خودروها به داخل جنگل جهانی ابر است.

- ایسنا/سمنان رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: نصب تله کابین بهترین راهکار برای جلوگیری از ورود خودروها به داخل جنگل جهانی ابر است.

حمید رضا حسنی روز سه شنبه 25 شهریور ماه 1399 با تاکید بر اینکه جنگل ابر مستعد سرمایه گذاری است، افزود: جذب سرمایه گذار یکی از راهکارهای ایجاد تغییر در شیوه گردشگری جنگل ابر است.

وی تاکید کرد: با ساخت و نصب تله کابین در منطقه ای خارج از عرصه و حریم جنگل های هیرکانی، از ورود خودروها به داخل جنگل جلوگیری می شود.

حسنی گفت: نصب تله کابین در نقاط خارج از محدوده ثبت جهانی، نه تنها برای این منطقه آسیب ندارد بلکه باعث می شود گردشگران بدون خودرو و با کمترین وسیله همراه به جنگل وارد شوند و از خدمات ارائه شده در محل بهره ببرند.

او با اشاره به تلاش فرماندار و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی برای جذب سرمایه گذار، یادآور شد: منطقه نمونه گردشگری جنگل ابر و جنگل قطری از گذشته دارای تأسیسات گردشگری مردمی شامل اقامتگاه های بوم گردی و خانه های مسافر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کاهش ورودی خودروها به جنگل ابر با راه اندازی تله کابین

لزوم کاهش ورودی خودروها به جنگل ابر با راه اندازی تله کابین