مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-15اقتصادي

پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده معمولان


مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به بازسازی و تعمیر2700 واحد سیل زده معمولان از پایان عملیات بازسازی در این بخش خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به بازسازی و تعمیر2700 واحد سیل زده معمولان از پایان عملیات بازسازی در این بخش خبر داد.

مسعود رضایی امروز 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به علت وقوع سیل در فروردین ماه سال گذشته 2700 واحد مسکونی در بخش معمولان شهرستان پلدختر دچار خسارت شد که عملیات بازسازی 1080 واحد احداثی و بیش از 1600 واحد خسارت دیده تعمیری در این بخش به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه بیش از 346 میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان بخش معمولان پرداخت شده است، افزود: 9200 تن سیمان رایگان هدیه مقام معظم رهبری به مردم سیل زده این بخش تحویل داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تصریح کرد: 2100 واحد خسارت دیده روستایی و 600 واحد آسیب دیده شهری بخش معمولان بازسازی و تعمیر شده است.

رضایی به صرف 150 میلیارد ریال هزینه با هدف عمران ایمن سازی روستاهای بخش معمولان اشاره و تصریح کرد: اجرای دیواره سنگی، بهسازی معابر روستایی، اجرای مقاطع هیدرولیکی، احداث پل و تملک و آماده سازی سایت های جدید مسکونی از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این روستاها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده معمولان

پایان عملیات بازسازی در مناطق سیل زده معمولان