مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1399 ساعت 19:452020-09-15سياسي

برخورد قانونی با برگزارکنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با عوامل اجرایی تورهای گردشگری غیرمجاز در استان برخورد قانونی می شود.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خبر داد: برخورد قانونی با برگزارکنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با عوامل اجرایی تورهای گردشگری غیرمجاز در استان برخورد قانونی می شود.

سید امین قاسمی 25 شهریورماه، اظهار کرد: پیرو گزارش واصله در خصوص برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان تیمی از پرسنل این اداره کل جهت تحقیقات در خصوص صحت و سقم موضوع و محل برگزاری تورها تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در یک اقدام به موقع پرسنل یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی شهرستان دورود با اطلاعات به دست آمده توسط تیم تحقیقاتی از محل برگزاری تور، با هماهنگی و حضور به موقع در وعده گاه تجمعی تورهای گردشگری از برگزاری یک تور غیرمجاز به مقصد منطقه گردشگری دره نی گاه اشترانکوه ممانعت و جلوگیری به عمل آوردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به تخلف محرز و همچنین دستورالعمل ستاد ملی کرونا در شرایط کنونی، با اجرای تورهای غیرمجاز در تمام مناطق گردشگری و تفرجگاه های استان برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با برگزارکنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز

برخورد قانونی با برگزارکنندگان تورهای گردشگری غیرمجاز