مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-15حوادث

اقدمات اولیه در مواجهه با فرد حادثه دیده


یک کارشناس فوریت های پزشکی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهتر است همه افراد دوره های همیاران اورژانس را طی کنند، گفت: اقدامات اولیه در برخورد با بیمار حادثه دیده متفاوت است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک کارشناس فوریت های پزشکی در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهتر است همه افراد دوره های همیاران اورژانس را طی کنند، گفت: اقدامات اولیه در برخورد با بیمار حادثه دیده متفاوت است.

حسین صالحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدام افراد مبتدی در مواجهه با بیماران حادثه دیده با بیان اینکه بهتر است افراد ناوارد دوره های همیاران اورژانس را طی کنند، اظهار کرد: اقدامات اولیه در برخورد با بیمار حادثه دیده مانند مشکلات قلبی، تشنج، خفگی و .

متفاوت است و گاهی ممکن است روش های نامناسب مشکل مصدوم را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه درد قلبی ( آنژین صدری) با حمله قلبی تفاوت دارد، گفت: هرگاه به علت تنگی شریان های کرونر خون رسانی به عضله قلب به میزان کافی صورت نگیرد و شخص دچار درد قلبی شود، فرد در حین فعالیت، هیجان و اضطراب دچار درد در قفسه سینه شده، احساس درد به صورت سنگینی، فشار، خفگی و انقباض در عضله سینه احساس می شود که گاهی این درد به پشت، گردن، فک، بازوها ( بیشتر بازوی چپ) رسیده و برخی اوقات درد در بالای شکم نیز احساس می شود، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدمات اولیه در مواجهه با فرد حادثه دیده

اقدمات اولیه در مواجهه با فرد حادثه دیده