مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-16اقتصادي

کاهش انگیزه برای سرمایه گذاری در بازارهای موازی و رونق بورس


یکی از کارشناسان بازار سرمایه گفت: کاهش انگیزه برای سرمایه گذاری در بازار ارز، طلا و سکه همراه با حمایت های صورت گرفته از معاملات بورس به واسطه برگزاری جلسه هایی در سازمان بورس و مجلس منجر به رشد اخیر شاخص بورس شد.

- جی پلاس ، نوید قدوسی مهمترین دلیل بازگشت روند صعودی به معامله بورس را افت قیمت ها، جذابیت و ارزندگی آنها برای خرید اعلام کرد و گفت: همزمان با افت بازار، شاهد رشد قیمت در بازارهای موازی بودیم در نتیجه قیمت ها و قدرت خرید سهامداران به صورت واقعی برای خرید با افت قابل توجهی همراه شد و زمینه کاهش انگیزه سرمایه گذاری در این بازارها را برای سهامداران فراهم کرد.

ایرنا نوشت: وی اظهار داشت: کاهش انگیزه برای سرمایه گذاری در بازار ارز، طلا و سکه همراه با حمایت های صورت گرفته از معاملات بورس به واسطه برگزاری جلسه هایی در سازمان بورس و مجلس منجر به رشد اخیر شاخص بورس شد.

قدوسی خاطرنشان کرد: همچنین در کنار آنها اقدام هایی در روزهای گذشته برای استفاده از اوراق اختیار فروش تبعی، صندوق های بازارگردانی، تزریق منابع به صندوق توسعه بازار اتفاق افتاد که در نهایت این مسایل در کنار یکدیگر باعث مهار شدن کاهش قیمت سهام از دو روز گذشته و خرید هوشمند در بازار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش انگیزه برای سرمایه گذاری در بازارهای موازی و رونق بورس

کاهش انگیزه برای سرمایه گذاری در بازارهای موازی و رونق بورس